Doorgaan naar hoofdcontent

Relnichtenpoeder in Komen Eten



Toen God de Vader op de 8e dag het kijkkastje schiep, stak hij er naast de afstandsbediening ook de opdracht bij dat het ding op een zinvolle manier zou worden gevuld. Blijkbaar is dat laatste gegeven doorheen de geschiedenis verloren gegaan en drukt ondergetekende nog maar sporadisch de aanzetknop van de televisie in. Blijkbaar ben ik niet de enige want in de Verenigde Staten zitten de televisiestations met de handen in haren door een ongeziene daling in de kijkcijfers. Deze week heb ik mezelf echter nog eens overhaald om naar het VT4-programma 'Komen Eten' te kijken.

Ik had gedacht dat we met Lesey-Ann Poppe, het meest hersenloze neukpopje dat mijn beeldscherm ooit heeft gesierd, alles hadden gehad, maar blijkbaar niet. God de vader had precies nog wat roze relnichtenpoeder over en schiep Glenn. Daar waar holebi's al jaren vechten tegen vooroordelen en negatieve beeldvorming, vormde deze adoptiezoon van Jimmy B juist de überrelnicht die zijn handjes nog meer laat wapperen dan de grootste Reggi-fan. Ik ken geen enkele vrouw die zo verwijfd doet en geen enkel acteur die zo aan overacting doet. Ik vraag me toch steeds af in welke groententuin ze die kandidaten kweken. Als u het weet mag u het steeds delen met de mensheid!

Reacties

  1. ah dju had deze week al iets gezien maar vandaag gemist! was het echt zo erg???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nu zelf de relnicht niet gezien, maar reageer van uit een activistenhart als ik zeg dat het indirect stellen dat het in beeld brengen van een relnicht inwerkt tegen de doelstelling van orginisaties die "al jaren vechten tegen vooroordelen en negatieve beeldvorming", even fout is als de relnicht ne shot geven omdat hij zo vrouwelijk is. We kunnen er nu eenmaal niet omheen dat relnichten bestaan, en ze verstoppen omdat niet alle homo's zo zijn is even goed discriminatie.

    Als we de mensen iets moeten bijbrengen, is het dat er mensen bestaan in alle geuren en kleuren, en dat we moeten respecteren dat sommigen zich zo ongeloofelijk rouwelijk gedragen, maar dat die gedragshouding niet rechtstreeks in lijn staat met holebiseksualiteit, maar met de persoonlijkheid van de persoon.

    Door zijn vrouwelijke gedrag kordaat te scheiden van alles wat met homoseksualiteit te maken heeft, wat eigenlijk kan want niet alle vrouwelijke mannen zijn homo's, en niet alle homo's zijn vrouwelijke mannen, kunnen we nog steeds zeggen dat onze beeldvorming niet negatief is aangetast.

    snap je?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry maar deze gast heeft nu eens 0,0 te maken met een homo die zich vrouwelijk gedraagt, maar een "gast" die zich bezondigt aan degoutant overacting. Dat er homo's zijn die vrouwelijk zijn, I don't care. Ik had bij die gast echt een lesley-an-poepme deja-vu gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Lorrish: Overacting is een oerinstinct, voor sommigen. Het is niet meer dan een manier om zichzelf een houding te geven en een masker op te zetten. Je hoeft ervoor heus niet te weten wat een truffel is en dus enige vorm van ‘savoir-vivre’ te hebben. Die gast is hiervoor net het levende bewijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Rise of the Planet of the Apes: gehaaide plagiaat?

Het zal je maar overkomen om heel je leven in een kooi door te brengen. Geen gouden kooi, maar eentje met ijzeren staven en in plaats van een Perzisch tapijt een prikkend bedje van stro. Voor veel testdieren is dat hun toekomstbeeld. Het vormt ook het decor van 'Rise of the Planet of the Apes' [ Trailer ]. Ik kan me eigenlijk nog weinig herinneren van de originele 'Planet of the Apes' films die Hollywood op ons heeft afgevuurd, buiten de legendarische Vrijheidsbeeld-scène , ludiek overgedaan door The Simpsons . Het uitgangspunt van deze nieuwe apenfilm is de zoektocht naar het wondermiddel tegen Alzheimer. De proefkonijnen van dienst om dit middel te testen zijn - hoe kan u het toch zo goed raden - een stel apen. Het enige nadeel van dit wondermiddel is dat het de apen slimmer maakt. Vervang de apen door haaien en het stro door water en u krijgt direct het scenario van Deep Blue Sea . De paralellen zijn immers frapant: opgesloten dieren, de zoektocht naar het ultieme

De Smart van één miljoen

“Het is gebeurd” zou Erik van Looy zeggen. Deze ochtend was ik getuige van een fenomeen waar archeologen binnen duizend jaar nog over gaan spreken. Mijn trouwe Smart Forfour – beter bekend als de pimped Smart Fortwo – heeft de historische kaap van de 100.000 kilometer overschreden. Ik had nooit gedacht dat ik de historische verjaardag zou vieren van mijn plastieken boterhamdoos op vier wielen toen ik hem zes jaar geleden kocht. Hij was toen amper 1 jaar oud en had reeds 13.000 kilometer met het asfalt gespeeld. Het was liefde op het eerste zicht. Voor amper zevenduizend euro mocht ik hem meenemen en sindsdien is de liefde alleen maar gegroeid. Zoals menig andere auto heeft hij heel soms eens een hoest of niesbui, maar rare kuren heeft hij eigenlijk nog nooit gehad. Ok, dit jaar heeft hij een lekke band gehad, maar welke bejaarde heeft er soms geen last van winderigheid? Zo’n zaken moet je met de mantel der liefde afdekken. Vorige maand is hij zonder problemen en steekpenningen door d

Jaaroverzicht: Het 2011 Museum

We schrijven het jaar 2021. De aarde moet nog steeds bekomen van de talrijke zonnestormen die onze blauwe planeet gedurende tien jaar hebben geteisterd. De eerste grote uitbarsting kwam er in december 2012. Technologie en vooruitgang werden als een kaartenhuisje van tafel geblazen. Alle elektronica ter wereld werd met een vingerknip evenveel waard als oud ijzer. Vliegtuigen werden als vliegen tegen de grond gemept, tablets werden gereduceerd tot duurbetaalde en nutteloze dienbladen en social media goeroes transformeerden in clochards die nog meer onzin uitkraamden dan tevoren.... lees verder via Issuu of in pdf . Download in pdf