Onder het motto "het moet niet steeds gewoontjes zijn" een kort blogje over extravagante hotels en het bijhorende interieur. Dit weekend reed ik naar mijn ouders - een moeder die de was doet is nu eenmaal handig - en passeerde ik aan de kunstsite van Verbeke Foundation in Kemzeke. In een boerengat bestaat er immers ook kunst! Eigenlijk een regelrechte schande dat ik zelf nog nooit de kunstwerken op de Verbeke Foundation heb bewonderd. Je kan er blijkbaar ook overnachten op twee extravagante manieren: in de CasAnus (van kunstenaar Joep Van Lieshout) of in één van de Campingflats van Kevin Van Braak. Het eerste stulpje mag u ook letterlijk nemen. U overnacht in een een gigantische uitvergroting van het menselijke spijsverteringstelsel gemaakt in polyester. U hoeft geen angst te hebben dat u er bescheten uitkomt. Het witte interieur van de hotelkamer zorgt immers voor een gezonde balans. De campingflat is mijns inziens even gewaagd. U slaapt op één van de vier verdiepigen van de 12 meter hoge constructie uit stellingbouw materiaal. Elke verdieping heeft een vloer in kunstgras met een tentje en een kampvuur. U kan het ook verder zoeken. In het artikel World's Weirdest Hotels doet Yahoo Travel uit de doeken waar u een uitzonderlijke nacht kunt beleven. Je kan hier de meest uitzonderlijke hotelinterieurs bewonderen. Indien u meer van het individualistische type bent is de mini-caravan dan weer een echte aanrader.
Het is niet steeds eenvoudig om een nieuw logo uit je mouw te schudden, vraag dat maar aan de jongens en meisjes van Gap . Groen lanceerde deze week haar nieuwe huisstijl en toegegeven, het logo lijkt toch verdacht veel op dat van Groupon en ook de baselines zouden verre verwanten kunnen zijn. Misschien moeten we het zien als een vorm van recycling? Wie de vijf verschillen - ik vrees dat we zelfs niet zo ver gaan geraken - kan opsommen wint alvast een groene fluostift. Het kan ook een appelblauwzeegroen exemplaar worden, dat valt nog te Besien! Update : Blijkbaar is er nog een opvallende gelijkenis tussen het logo van Groen en dat van Armoede is een Onrecht. En daarmee is de code volledig gekraakt hoe het logo van Groen werd in elkaar geknutseld. Laat ons hopen dat ze er niet al te veel voor betaald hebben. Update 2 : Ondertussen is uitgelekt dat reclamebureau Salvo.be - dat instond voor de creatie - werd uitbetaald in bloemkolen, wortels en nestkastjes. Daarmee wordt het ge
Reacties
Een reactie posten