What if I told you that the pope is getting married tomorrow with the man of his life or that Elvis and Michael Jackson are still alive and kicking, you would probably call me insane. If I tweeted on the other hand that Starbucks is giving away free drinks today, you would call me a hero and retweet this information. Nobody – or perhaps a few clever tweeps – would check this information. Hundreds of people would immediately go to Starbucks and demand their free drinks. Though, after a few minutes happy faces would fade away when the hunger for free coffee makes place for reality. Starbucks could eat – or in their case drink – me alive. My successful hoax caused damage to the Starbucks image. Though, Starbucks wouldn’t be the first. [continue reading my blogpost on the Conversation Manager].
Het is niet steeds eenvoudig om een nieuw logo uit je mouw te schudden, vraag dat maar aan de jongens en meisjes van Gap . Groen lanceerde deze week haar nieuwe huisstijl en toegegeven, het logo lijkt toch verdacht veel op dat van Groupon en ook de baselines zouden verre verwanten kunnen zijn. Misschien moeten we het zien als een vorm van recycling? Wie de vijf verschillen - ik vrees dat we zelfs niet zo ver gaan geraken - kan opsommen wint alvast een groene fluostift. Het kan ook een appelblauwzeegroen exemplaar worden, dat valt nog te Besien! Update : Blijkbaar is er nog een opvallende gelijkenis tussen het logo van Groen en dat van Armoede is een Onrecht. En daarmee is de code volledig gekraakt hoe het logo van Groen werd in elkaar geknutseld. Laat ons hopen dat ze er niet al te veel voor betaald hebben. Update 2 : Ondertussen is uitgelekt dat reclamebureau Salvo.be - dat instond voor de creatie - werd uitbetaald in bloemkolen, wortels en nestkastjes. Daarmee wordt het ge
Reacties
Een reactie posten