Doorgaan naar hoofdcontent

Gratis huisvrouwen

Vincent van Quickenborne wil Cyberklaas spelen. Om de kenniskloof tussen arm en rijk te dichten wil de Open VLD minister iedereen op het internet krijgen. Belastingsvermindering voor de laagste inkomens indien ze een computer aanschaffen moet de kloof dichten. Op zich een nobel doel, maar waarom zijn alle Belgen niet gelijk? Zo heb ik nooit verstaan waarom niet iedereen - naar analogie met Nederland - een studiebeurs kan krijgen. Een renteloze lening die iedere student moet terugbetalen eenmaal deze is afgestudeerd en werkt. Ik denk echter teveel en dat is niet goed! Zeker niet tijdens het snijden van ajuin.

Het leek alsof een mes door boter gleed. Als een volleerde macho kon ik de pijn verbijten. Het bloed spoot in alle kanten en het leek wel alsof ik een oliebron had geraakt. Ik heb meerdere malen de maagd Maria en god de vader geroepen, maar geen van beiden had zin om door dit hondenweer mij tegemoet te snellen. Mijn leven flitste voor mijn ogen. Ik kon echter nergens de nietjesmachine vinden om het bloeden te stoppen en plakkers vond ik evenmin. Ik leek wel Frodo Baggins wiens vinger door Gollem werd afgebeten. Het vervloekte mes had ik ondertussen al in de hoek gezet voor straf en smerige en roestige woorden toegewenst. Gelukkig kreeg ik een ingeving om mijn vinger met keukenrol in te pakken. Helaas verliep het koken vervolgens minder vlot. Ik versta dus niet waarom Van Quickenborne gratis pc's wil schenken terwijl er zo een grote nood is aan gratis huisvrouwen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Logo Groupon versus nieuw logo Groen

Het is niet steeds eenvoudig om een nieuw logo uit je mouw te schudden, vraag dat maar aan de jongens en meisjes van Gap . Groen lanceerde deze week haar nieuwe huisstijl en toegegeven, het logo lijkt toch verdacht veel op dat van Groupon en ook de baselines zouden verre verwanten kunnen zijn. Misschien moeten we het zien als een vorm van recycling? Wie de vijf verschillen - ik vrees dat we zelfs niet zo ver gaan geraken - kan opsommen wint alvast een groene fluostift. Het kan ook een appelblauwzeegroen exemplaar worden, dat valt nog te Besien! Update : Blijkbaar is er nog een opvallende gelijkenis tussen het logo van Groen en dat van Armoede is een Onrecht. En daarmee is de code volledig gekraakt hoe het logo van Groen werd in elkaar geknutseld. Laat ons hopen dat ze er niet al te veel voor betaald hebben. Update 2 : Ondertussen is uitgelekt dat reclamebureau Salvo.be - dat instond voor de creatie - werd uitbetaald in bloemkolen, wortels en nestkastjes. Daarmee wordt he...

Rise of the Planet of the Apes: gehaaide plagiaat?

Het zal je maar overkomen om heel je leven in een kooi door te brengen. Geen gouden kooi, maar eentje met ijzeren staven en in plaats van een Perzisch tapijt een prikkend bedje van stro. Voor veel testdieren is dat hun toekomstbeeld. Het vormt ook het decor van 'Rise of the Planet of the Apes' [ Trailer ]. Ik kan me eigenlijk nog weinig herinneren van de originele 'Planet of the Apes' films die Hollywood op ons heeft afgevuurd, buiten de legendarische Vrijheidsbeeld-scène , ludiek overgedaan door The Simpsons . Het uitgangspunt van deze nieuwe apenfilm is de zoektocht naar het wondermiddel tegen Alzheimer. De proefkonijnen van dienst om dit middel te testen zijn - hoe kan u het toch zo goed raden - een stel apen. Het enige nadeel van dit wondermiddel is dat het de apen slimmer maakt. Vervang de apen door haaien en het stro door water en u krijgt direct het scenario van Deep Blue Sea . De paralellen zijn immers frapant: opgesloten dieren, de zoektocht naar het ultieme ...

29e Marketingcongres: Relevant is plezant

Marketeers zijn volgens vele van mijn vrienden "verkopers van warme lucht". Toen ik gisteren het ICC-gebouw in Gent opzocht voor het 29e Marketingcongres van Stichting Marketing volstond het dan ook om een spoor van smeltende sneeuw te zoeken. “Een slijmspoor had ook best volstaan”, hoor ik mijn buurvrouw nu al denken. We zijn als marketeer inderdaad niet altijd relevant en (s)lijmen de consument met valse beloftes. Het thema “Return on Relevance” is dan ook niet zo irrelevant gekozen. Alvast enkele gedachtesprongen die aan mijn hersenpan zijn aangevroren uit de verschillende sessies. Indien sommige paragrafen van deze blog u zouden vervelen dan kan u ook gewoon een sfeer-samenvattig krijgen door naar de bijhorende muziek te luisteren. Choose Life [ ► music ] We vuren volgens Barry Schwartz teveel productkeuzes af op onze consument waardoor ze verlammen zoals bij de parafix in Merlina. Indien ze toch komen tot een keuze blijven ze achter met een knagend gevoel want alles...