Wat zijn de drie ergste ongemakken waar u vaak mee geconfronteerd wordt. Voor mij is dat op de derde plaats in de wagen zitten en hard moeten niezen. Om de één of andere reden snok ik dan steeds aan mijn stuur wat mijn medeweggebruikers steevast belonen met een welgemikte middelvinger. Op de tweede plaats staat op de trein wachten in de vrieskoude en een vertraging van minstens twintig minuten voorgeschoteld krijgen. Op de eerste plaats staat krampen hebben in de file en nergens weg kunnen. Er lijkt dan stoom uit je oren te komen en je buik voelt aan als een gummiboot die langzaam wordt opgeblazen. De opluchting die je dan voelt als je een toiletpot bereikt evenaart volgens mij het verdienen van de nobelprijs. Helaas is dit gevoel niet voor iedereen weggelegd.
Het is dan ook een terechte beslissing van het Rode Kruis en Studio Brussel om dit jaar met Music For Life aandacht te besteden aan het gebrek aan toiletten en de gevolgen van diarree in bepaalde landen. Het leuke aan de geldinzameling zijn de soms ludieke acties die particulieren houden voor Music For Life. Zo viel Jens Vanpachtenbeke bijvoorbeeld maar liefst 25 kilo af voor het goede doel [video]. Ook bedrijven springen op deze hype en toegegeven soms is de verbinding tussen de actie en het eigen product een geschenk dat uit de hemel komt gevallen. Zo staat badkamerspecialist X2O op de verschillende locaties in Gent en Antwerpen met een mobiele toilet. Voor elke geslaagde pose doet X2O 10 euro in het Music for life bakje en volgens de foto’s op hun Facebook-pagina hebben zich toch al veel BV’s laten verleiden om hun broek te laten zaken… voor het goede doel weliswaar!


Het is dan ook een terechte beslissing van het Rode Kruis en Studio Brussel om dit jaar met Music For Life aandacht te besteden aan het gebrek aan toiletten en de gevolgen van diarree in bepaalde landen. Het leuke aan de geldinzameling zijn de soms ludieke acties die particulieren houden voor Music For Life. Zo viel Jens Vanpachtenbeke bijvoorbeeld maar liefst 25 kilo af voor het goede doel [video]. Ook bedrijven springen op deze hype en toegegeven soms is de verbinding tussen de actie en het eigen product een geschenk dat uit de hemel komt gevallen. Zo staat badkamerspecialist X2O op de verschillende locaties in Gent en Antwerpen met een mobiele toilet. Voor elke geslaagde pose doet X2O 10 euro in het Music for life bakje en volgens de foto’s op hun Facebook-pagina hebben zich toch al veel BV’s laten verleiden om hun broek te laten zaken… voor het goede doel weliswaar!


Reacties
Een reactie posten